Regulamin sklepu

Regulamin sklepu Zegarki-Japonskie.pl


Właścicielem sklepu internetowego: witryny www.Zegarki-Japonskie.pl jest

Firma Demus, Czesława Demus
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Jana Wiktora 27
posiadająca NIP 813-000-99-66.

1. Sklep internetowy Zegarki-Japonskie.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i w wybranych krajach świata.

  • Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
  • W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu Zegarki-Japonskie.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.

2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.

3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.

4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.

5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).

6. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Zegarki-Japonskie.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

7. Zamówienia składane przez stronę www.Zegarki-Japonskie.pl, przyjmowane są do realizacji :

  • od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 15
  • na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.


Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie : Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momecie :

  • potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
  • zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płanych z góry

8. Zamówienie które :

  • są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres emailowy podany w formularzu do zamówienia)
  • mają błędny lub niepełny formularz zamówienia

traktuje się jako zamówienia niezłożone.

9. Istnieją nastąpujące formy płatności :

  • Przelewem na konto ( 61 1020 5558 0000 8302 3111 7179 Inteligo )
  • Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym)
  • Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
  • E-przelewy, w tym kartą kredytową (obsługiwane przez PayU.pl, opłata 2% wartości zamówienia za obsługę płatności)
  • przez system Paypal (na konto grzegorz@demus.pl, opłata 3% wartości zamówienia za obsługę płatności)
  • System ratalny Żagiel

10. Istnieją następujące formy dostawy :

  • Pocztą Polską jako Paczka Biznesowa lub List Polecony priorytetowy(przy produktach o wadze całkowitej do 1kg), czas dostawy 1-3 dni roboczych
  • Kurierem UPS - usługa standard  
  • Odbiór osobisty w Rzeszowie, SKLEP Firmowy DEMUS (C.H.Europa 2, parter) ul. Piłsudskiego 34

11. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

  • Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni robocznych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu.
  • Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy

12. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są przez podany adres emailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawaniej w momencie złożenia zamówienia.

13. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.

14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń.

15. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Warunki zwrotu/reklamacji :

  • Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
  1. Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, CH Europa2 35-001 Rzeszów
  • W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
  • W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informacje z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
  • Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie http://www.demus.pl/rma
  • Koszty przesyłki nie są zwracane (w przypadku zwrotów bez przyczyny)
  • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.

Gwarancja zwrotu w przeciągu 10 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym Demus.pl można zwrócić w przeciągu 10 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży

16. Sklep Zegarki-Japonskie.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. 

17. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

18. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na  przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Zegarki-Japonskie.pl  oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Zegarki-Japonskie.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

 

Płatność i wysyłka

Za zamówiony towar możemy zapłacić na 3 sposoby.

* przelew bankowy na konto Firmy Demus

  • Inteligo : 61 1020 5558 0000 8302 3111 7179

* u listonosza bądź kuriera
* po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Zegarki-Japonskie.pl płacąc gotówką w jednym z naszych Salonów sprzedaży.

 

Sposoby wysyłki

 

 

 

Dodatkowe informacje o usłudze Paczka Biznesowa z odbiorem przesyłki w placówce pocztowej :

Usługa E-PRZESYŁKA polega na przyjęciu, przemieszczeniu oraz doręczeniu przesyłki rejestrowanej tylko poprzez jej wydanie w wyznaczonej placówce pocztowej wskazanej przez nadawcę, po wcześniejszym powiadomieniu adresata o możliwości i miejscu jej odbioru pocztą elektroniczną albo przez sms.

W ramach usługi mogą być nadawane następujące rodzaje przesyłek:

  • przesyłka standard, która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru,
  • przesyłka pobranie, która polega na przyjęciu i przemieszczeniu oraz wydaniu przesyłki adresatowi lub innej osobie uprawnionej do jej odbioru oraz pobraniu należnej kwoty i niezwłocznym przekazaniu jej na adres lub rachunek bankowy wskazany przez nadawcę.

Usługa realizowana jest w terminie deklarowanym D+3 (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, 3 oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania przesyłki do dnia pierwszego powiadomienia adresata o możliwości odbioru przesyłki, z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy).

Dla przesyłek ustala się 7 dniowy termin odbioru, liczony od dnia następnego po dniu przekazania e-mailem albo SMS-em informacji o nadejściu przesyłki do wskazanej przez nadawcę placówki pocztowej.

Aby skorzystać z tej usługi należy odwiedzić stronę http://www.poczta-polska.pl/eprzesylka/ która zawiera listę urzędów pocztowych, które obsługują tą usługę.

Usługi POCZTY POLSKIEJ S.A.

Terminy dostarczania przesyłek

Przesyłki są dostarczane przez:

  • Pocztę Polską w terminie średnio 1-2 dni od momentu wysłania
  • Kuriera UPS w terminie na następny dzień (w grudniu do 2 dni) od momentu wysłania

W dni świąteczne przesyłki nie są dostarczane.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel